ELKÖLTÖZTÜNK!! A fórum új címe: http://bubajcsapda.proboards62.com/ Bűbájcsapda Mágusakadémia |
|
| Játékszabályok | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Bűbájcsapda Mágusakadémia Adminisztrátor
Hozzászólások száma : 121 Registration date : 2007. Aug. 17.
| Tárgy: Játékszabályok Szomb. 18 Aug. 2007 - 2:44 | |
| Az oldal alapvető, és mindenki által betartandó szabályai [0]: A nulladik törvény mindenek felett áll. Lényege az, hogy a kalandokban mindig a Mesélőnek van igaza. Nem éri meg vitázni vele, hiszen csak te járnál rosszul... Így tehát mindig fogadd el, amit a Mesélő mond!
[1]: A játék napjainkban játszódik. Voldemort nagyúr visszatért, hogy egyesítse hadseregét, és uralma alá hajtsa a varázslók és muglik közösségét, azaz magát a világot. (nagyjából a Főnix Rendje közepén tartunk)
[2]: Minden 'Tanuló', 'Varázsló', 'Boszorkány' karakternek csak egyetlen különleges képessége lehet! A 'Moderátorok' közé tartozó tagoknak kettő, az 'Adminisztrátor' beosztású játékosoknak pedig bármennyi! Továbbá fontos, hogy a 'Tanulók' és a 'Moderátorok' csak akkor használhatják a képességüket (a legalapabb szinten), ha erre külön admini engedélyt kaptak! Az animágia nem számít képességnek!
[3]: A játékban minden képesség csak egyszer fordulhat elő (kivételt képeznek az Adminisztrátorok)! Ha tehát egy adminnak van olyan képessége, amit szeretnél a karidnak, akkor nyugodtan igényeld!
[4]: A játékban fiktív karakterekkel lehet csak játszani, tilos a Harry Potter és A Gyűrűk Ura kötetekből nevet, szereplőt választani - az adminok engedélye nélkül!
[5]: Játékot kezdeni csak hivatalos, admin által elfogadott előtörténettel szabad! Kérheted, hogy töltsünk fel avatar-t neked, erről bővebben az előtörténetek témánál olvashatsz!
[6]: Bárki szabadon hozhat létre topicot a témán belül, ám két ugyanolyan, vagy hasonló topic nem lehet. Ha mégis ilyet hoznál létre, töröljük a rendszerből.
[7]: A játékosok nem tudják egymást megölni a játékban, csupán megsebesíteni! Karakter csak úgy halhat meg, ha előtte a Mesélő és a user egyeztettek! Figyelem! Egy karakter elhalálozása esetén nincs mód a feltámasztására, és nem is térhet vissza szellemként, stb.
[8]: Egy helyen minden karakter egyenrangú: a hozzászólásaitoktól függ, milyen fejlődési utat jártok be, kiből lesz gonosz, kiből lesz jó (természetesen a moderátorok/adminok nem tartoznak ide, mivel ők már mondhatni kifejlett személyiségek).
[9]: Ha a Harry Potter vagy A Gyűrűk Ura-kötetekből igényelsz szereplőt, egy héten belül meg kell írnod az előtörténetét, aminek természetesen kapcsolódnia kell az eredeti karakter életéhez. Ha nem sikerül, a szereplő újra igényelhetővé válik!
[10]: Ha könyvből igényelt karaktereddel három hétig nem írsz a fórumra, töröljük igénylésedet, és a szereplő újra kérhetővé válik!
[11]: Nem cselekedhetsz olyan dolgokat, amikre más szereplők nem tudnak reagálni. Ennek alapján tehát csak a saját karakteredet irányíthatod, másokat nem mozgathatsz, hacsak nem egyeztetek meg abban, hogy mivel xy-nak el kellett mennie, ezért most felviszed mindkét karaktert a lányhálóba. Csak a nyári fórumon használhatsz NJK, azaz nem játékos karaktereket!
[12]: Egy karaker sem győzhet le mindnekit, és egy karakter sem halhatatlan. ha valaki ezt a szabályt megszegi, s önző módon játszik, akkor az büntetésre számíthat (akár a karaktere halálára is).
[13]: A fórumon kerülendők: - 1-2 szavas hozzászólások (az elfogadott minimum 3 sor vagy 4-5 tartalmas mondat) - politikai és vallási eszmecsere - linkek beírása IC(In Character) fórumra - közízlést sértő dolgok írása - közszeméremsértés - floodolás, reklámozás (akkor is ha több karakterrel csinálja ugyanaz a játékos)
A hozzászólást összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. 23 Aug. 2007 - 23:43-kor. | |
| | | Bűbájcsapda Mágusakadémia Adminisztrátor
Hozzászólások száma : 121 Registration date : 2007. Aug. 17.
| Tárgy: Re: Játékszabályok Szomb. 18 Aug. 2007 - 15:30 | |
| Fórumszabályzat az IgazgatóTanács által kreálva és elfogadva 1. A Fórumban ne káromkodj, mert bizonytalan ideig ki leszel tiltva! Ha észrevesszük, szappannal fogjuk kimosni a szádat, és e-mailben értesítünk a büntetés idejéről. 2. A Fórumon (jó esetben) szerepjáték folyik, melynek keretei között te az általad kialakított karakterrel a, cselekszel: *belépett a terembe, és helyet foglalt* b, beszélsz: Szia! c, és gondolkodsz: ~ Hogy utálom én a hétfőket… ~ Létezik egy ún. off-mód is, amikor közönséges mugli-szövegeket használsz. Ezt így írd: // Tudod, azóta pikkel rám a töritanár…// FIGYELEM! Off-mód használatához használd a fórumon az off-szobát! A sok ilyen hozzászólás ugyanis széttördeli a szerepjátékot!! 3. Dobhártyáink védelmének érdekében jó ha tudod, hogy amikor csupa NAGYBETŰVEL írsz dolgokat, kedvenc karaktered éppen teli torokból üvölt. Kérünk tehát, gondold meg, mikor melyik módot használod. 4. Fontos tudnod, továbbá, hogy a fórumot neked kell frissítened a 'Frissít' gomb megnyomásával! | |
| | | Bűbájcsapda Mágusakadémia Adminisztrátor
Hozzászólások száma : 121 Registration date : 2007. Aug. 17.
| Tárgy: Multikarizás Vas. 19 Aug. 2007 - 17:06 | |
| Figyelem! Új szabályok! Az új fórumon már mindenkinek szabad multikariznia, de ésszerű keretek között. Az alább felsorolt szabályok be nem tartása súlyos következményeket von maga után! - mindenki csak 1, azaz egy multikarit hozhat létre, és akkor is kell írnia egy pm-et valamelyik főadminnak (Bűbájcsapda Mágusakadémia, Edward Hyde professzor, Angela Mimoso professzor, vagy Pansy Parkinson professzor), hogy miért is szeretne a már meglévőn felül még egy karaktert. Ezután következhet a Képesség/karakter igénylése topic. - ha valaki nem akarja, akkor nem kell felfednie, milyen karakterekkel rendelkezik még - diákoknak alapból csak 1, azaz egy diák multikarija lehet, ha azonban az IT jóváhagyja, akkor többet is létrehozhat. Ezzel kapcsolatban emailt kell írni a bubajcsapda@citromail.hu email címre, amelyben kifejtésre kerülnek a legfőbb indokok. - minden multihoz kell igényesen kidolgozott, a szabályoknak megfelelő előtörténet! Az adminok/prefektusok mostantól nem fogadnak el féloldalas előtörténeteket! Még a régi tagoknak SEM! - amennyiben valaki az IT tudta nélkül több karaktert indít, mint amit hivatalosan jóváhagytunk, az összes karaktere törlésre kerül! | |
| | | Bűbájcsapda Mágusakadémia Adminisztrátor
Hozzászólások száma : 121 Registration date : 2007. Aug. 17.
| Tárgy: Re: Játékszabályok Kedd 21 Aug. 2007 - 21:26 | |
| Kalandlapok Az új fórumon már mindenkinek elérhető egy Kalandlap nevű rész a profilján (amit adminok, meg modik tudnak módosítani), ami a következő értékeket tartalmazza: - karakter szintje - képesség szintje - évfolyam - tapasztalati pontok - pénz - hozzászólások száma Karakter szintje:A karakterek fejlettségi szintjét (ami a továbbtanulás szempontjából fontos) az adminok határozzák meg a tapasztalati pontok kiszámításával. Képességek szintje:Akik már használhatják a képességüket, azoknak fontos ez a mező, mert itt látható, hogy ki milyen szinten használhatja különleges erejét. Ez az érték általában kettesével nő a következő alkalmakkor: - a karakter szintet lép - vége egy nagyszabású kalandnak, amiben az adott karakter nagy részt vállalt Évfolyam:Ezt az értéket a regisztráció idejéből állapítjuk meg. A Bűbájcsapda Mágusakadémiában is 7 évfolyamot kell elvégeznie mindenkinek, csak az után léphet ki a "nagybetűs Életbe". A hetedik évfolyam a Mesterkurzus, amennyiben valaki elérte a megfelelő mennyiségű Tapasztalati Pontot, és a karaktere is elég idős. Tapasztalati pontok:Ezt a hozzászólások számának 5-tel való osztása során kapjuk meg, és hozzáadjuk a házi feladatokra kapott pontokat - érintetlenül. FIGYELEM! Aki bárhol a fórumon egymondatos, tartalmatlan hozzászólásokat ír, attól először 5, majd 10, aztán 20 stb.stb. tapasztalati pontot vonunk le!Pénz:Minden karakter 500 sarló kezdőtőkével indul, aminek az értékét az előtörténetet elbíráló admin/prefektus növelheti, maximum 1000 sarlóval! Ezt a pénzt a karakter főbb dolgaira kell költeni (lásd Játékszabályok ---> Felszerelések), pl. varázspálca, házi kedvenc, stb. A pénz növelésének mértéke: - diákok: otthonról minden hónap 3. napján kapnak "zsebpénzt", a havi játékuk minőségének megfelelő értéket (maximum 800 sarló) - felnőttek: minden hónap 3. napján kapnak fizetést, bárhol is dolgoznak, ám itt is fontos a játék minősége! (az érték itt maximum 1000 sarló) Hozzászólások száma:Ezt az értéket jobb esetben havonta frissítik az adminok/prefektusok. Az előző fórumok reagjainak értékéhez hozzáadják az itteni értékeket, így kijön egy össz-hozzászólásmennyiség, ami a Tapasztalati Pontok alapjául szolgál. | |
| | | Bűbájcsapda Mágusakadémia Adminisztrátor
Hozzászólások száma : 121 Registration date : 2007. Aug. 17.
| Tárgy: Re: Játékszabályok Csüt. 23 Aug. 2007 - 14:44 | |
| Házak Mint azt már bizonyára mindannyian láthattátok, az iskolában 3 házat hoztunk létre, amelyekbe egy teszt alapján osztjuk be a diákokat (természetesen a teszt megoldókulcsa egy szigorúan titkos adatbázisban van, valahol Szibériában...). Épp ezért kérünk minden diákot, hogy kiküldés után minél hamarabb küldje vissza valamelyik prefektusnak vagy adminnak a megoldókulcsot pm-ben a gyorsabb beosztás érdekében. FIGYELEM! Ne úgy válaszoljatok a kérdésre, ahogy ti a való életben döntenétek, hanem ahogy a karakteretek határozna! | |
| | | Edward Hyde professzor Adminisztrátor
Hozzászólások száma : 123 Age : 54 Tartózkodási hely : ismeretlen Foglalkozás : a Bűbájcsapda Mágusakadémia igazgatója Registration date : 2007. Aug. 19.
Kalandlap Képesség szintje: (100/100) Évfolyam: felnőtt karakter
| Tárgy: Re: Játékszabályok Kedd 30 Okt. 2007 - 19:01 | |
| Vámpírokról Vámpír alapvetően kétféleképpen válhat a halandókból. Leggyakoribb eset az, amikor egy ember vámpír áldozataként leli halálát - ekkor maga is kikel sírjából, és vámpírként létezik tovább. A másik esetben az illető lény már életében megkóstolta az embervért - különböző, vérmágiához fűződő szertartásokon. Ekkor - bizonyos együttállások esetén -halála után vámpírként fog tovább szomjazni az életet hordozó testnedvre. Az utóbbi módon átváltozott embert nevezik vámpírúrnak vagy királyvámpírnak, akik pedig áldozataként váltak élőholttá, azokat közönséges vámpíroknak. A vámpírúrnak minden esetben hatalma van áldozatai fölött, azok csak akkor cselekedhetnek szabadon, ha uruk elpusztul. A bestia is ilyen felszabadult közönséges vámpír. (Ezek előfordulása azonban igen ritka, ezredévenként alig néhány ember válik vámpírúrrá.) A vámpírok veszedelmességét elsősorban magas intelligenciájuk és az élőkéhez nagyon hasonlatos megjelenésük adja. A vámpír szinte minden esetben abban a hitben tartja áldozatát, hogy élő személy. Fogyatékosságait (nem vet árnyékot, nincs tükörképe stb.) gondosan titkolja. Megjelenése, viselkedése mindig hűvös, tiszteletet parancsoló. Rengetegkülönböző nézet alakult ki a vámpírok pontos képességeit és gyengeségeit tekintve. Ezek nagy része közel áll az igazsághoz, ám, hogy pontosan mire is képesek ezek az élőholtak, csak nagyon kevesen ismerik. Sokan tudják és a vámpírvadászok ki is használják, hogy a vámpír a nappalt holtan tölti, mivel nem bírja a Nap fényét elviselni. Valójában azonban a vámpír napkelte és nap nyugta között is tevékenykedhet, ekkor viszont nincs hatalmában különleges képességeinek: nem tud átváltozni, parancsolni az állatoknak, ereje elhagyja és akaratát sem kényszerítheti másokra. Mágikus tekintete, közönséges fegyverrel szembeni sérthetetlensége, valamint lopakodás képessége megmarad. Ugyanígy változatlanok gyengéi is. Ha a körülmények nagyon megszorítják, még a szabad ég alá is kimerészkedik, de csak borús időben, amikor a Nap fénye elől biztosan rejtve marad. Ha a vámpír nem tölti sírjában a nappalt, átváltozni csak délben, éjfélkor, napkeltekor valamint napszálltakor képes (mindaddig így van ez, amíg egy teljes napot nem pihen). Ezen kívül hatalma többi része az éj beköszöntével visszatér. A vámpír nem képes keresztezni semmiféle természetes vizet, legyen az bár a legkisebb patak vagy maga az óceán. Ezek fölött még denevér alakjában sem repülhet el, a rajtuk átívelő hídra sem léphet. Bármilyen víz túlpartjára csak úgy kerülhet, ha valaki vagy valami átviszi. Ez alól is van kivétel: az apály és a dagály tetőzésekor szabad akaratából is ráléphet a hídra, azonban ezt csak a legvégső esetben teszi meg. Természetesen, ha valaki a vámpírra vagy nyugvóhelye földjére közönséges vizet önt, annak semmiféle hatása nincs a lényre. A vámpír nem léphet be olyan házba, ahová nem hívták meg. Nem vonatkozik azonban ez olyan épületekre, amelyek mindenki előtt nyitva állnak (pl. fogadó). A vámpír a meghívást legkönnyebben a szolgák akaratának irányításával érheti el. Sokszor előfordul, hogy bár a lakók nem hívták, a vámpír mégis belép, mivel évtizedekkel - esetleg századokkal – az előtt már járt ott. Ahhoz, hogy a vámpír számára újból akadály legyen a belépés, egy teljes éjszakára a ház összes ajtaját és ablakát fokhagymavirág avagy csipkerózsa koszorúkkal kell feldíszíteni. Ugyanígy távol tartja az élőholtat, ha egy pap áldást mond az ajtókra és ablakokra. Bár akaratát minden további nélkül rákényszerítheti a házigazdára, a vámpír ha teheti, mégis inkább úgy nyer bebocsátást, hogy áldozata szabad akaratából hívja meg. Fokhagyma vagy fokhagymavirág füzérrel, tükörrel és szent dolgokkal ugyan ő maga távol tartható, ám az akarata alá vont állatok, emberek nem. Éppen ezért, ha ilyesféle ellenállásba ütközik, a vámpír szívesen folyamodik szolgái segítségéhez. Mindamellett a fentiek csak a vámpír testét tartják távol, akaratot befolyásoló hatalmát nem. Ritkán teszi ugyan, de e lény képes légiessé válni. Ezért nem ejt rajta sebet közönséges fegyver. Ilyen formában bármilyen falon áthaladhat, ám így sem léphet be hívatlanul sehová. Légies állapotban képes a hold fényén is utazni. Bárhonnan bárhová eljuthat, mintha csak teleportálna, de csak akkor, ha valamelyik hold fénye az adott időben mindkét helyre süt. Erre az utazási formára azonban minden éjjel csupán egyszer képes; általában mértékkel használja, hiszen sohasem tudhatja, süt-e a hold ott, ahová igyekszik. A vámpír nappal a sírjában fekszik, a környező földből merít erőt. Ha sírja földjét képes valamilyen úton-módon elszállítani, akkor az új helyen is nyugalmat lelhet. Ez a kötöttség gyakorlatilag bilincsbe veri, hiszen az erőt adó földtől nem távolodhat el túlságosan messzire. Ha a vámpír sírját és földjét megszentelik (papi Áldás vagy Szertartás varázslattal), a vámpír többé nem lelhet benne nyugalmat, nem meríthet belőle erőt. Nem kelhet ki továbbá olyan sírból vagy koporsóból, amire csipkerózsa virágából font koszorút helyeztek. Ez azonban nem mindig elégséges módszer, hiszen amint valaki elmozdítja a koszorút, a vámpír szabadon járhat - s nem szabad elfelednünk, mekkora hatalommal bír ember és állat fölött egyaránt. Gyakran gondot okozhat e lény sírjának fellelése. Minden népnek megvan a maga, tévedhetetlennek ítélt módszere, alább szeretnénk közülük egyet ismertetni. „Egy hajadon leányzó, aki még ártatlan és férfiembertől érintetlen, ruhátlanul ültessék fel egy fiatal csődörre, amelyik még sohasem hágott meg kancát. A csődörnek szurokfeketének kell lennie, ezen kívül olyannak, amelyik még nem botlott meg soha. A mén a leánnyal a hátán a temetőbe vezettessék, ott pedig körbe a sírok között. Az a sír, amin a ló a bőségesen mért ütlegek ellenére sem hajlandó átugrani, bizonyosan vámpírt rejt.” Végezetül néhány szót a királyvámpírról. A vámpírurak a kór terjesztői, akik megannyi közönséges vámpírnak parancsolnak. Hatalmuk messze meghaladja egyszerű szolgáikét. Mind fizikai, mind szellemi erejük jóval nagyobb. Korlátlanul vehetnek fel légies alakot, és puszta tekintetükkel képesek szétzúzni a távoltartásukra felemelt tükröt. Nem csak az állatoknak, de a természetnek is parancsolnak, egy mérföldes körzetben képesek szinte bármilyen időjárást létrehozni. A fentieken kívül igazán veszélyessé kimagasló intelligenciájuk, valamint életükben űzött foglalkozásuk megtartása teszi őket. Mivel a vámpírúr életében vérrel kapcsolatos mágiákat űzött, ez azt jelenti, hogy halála után is képes lesz papi, boszorkánymesteri vagy varázslói varázslatok alkalmazására Az emberiség szerencséjére azonban az ilyen vámpírúr nagyon ritka. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Játékszabályok | |
| |
| | | | Játékszabályok | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|